måndag 19 januari 2015

Rekommenderade verktyg

Jag kommer att rekommendera olika verktyg med jämna mellanrum som jag själv har arbetat med, använt mig eller fått lära mig om. Det är sedan upp till dig att själv avgöra om du tycker att just de verktygen är något för dig eller om du hellre botaniserar runt bland alla de andra som finns, antingen här på denna bloggen eller på andra ställen runt om på nätet. Jag och andra som läser bloggen hade också uppskattat om du själv hade kunnat dela med dig av de verktyg som du har använt dig av eller hur du upplever de verktyg som jag har valt att lyfta fram för att jag har arbetat med dem. Det är lättare att berätta om sådant som man har använt själv än bara sådant som andra har använt sig av. Tillsammans kan vi bygga upp en fantastisk bank av verktyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar