onsdag 30 mars 2016

Smart digitalisering för Malmöskolor


Jag har tidigare berättat om det stora internationella projekt som jag och sju skolor är involverade i här från Malmö och nu har jag glädjen att berätta att Skolvärlden har valt att skriva en artikel om både projektet och om att arbeta med eTwinning.  Projektet har fått en egen flik här på min blogg och där kommer jag regelbundet att skriva och berätta om hur det går. Vill ni läsa artikeln i sin helhet så finns den här på länken:

Skolvärlden - Malmöskolor fyller digitaliseringen med innehåll


Här finns den också på den svenska eTwinningbloggen, där ni kan läsa om både detta och mycket annat kring vad som händer "internationellt i Sverige".
http://www.etwinning.se/2016/03/smart-digitalisering-for-malmoskolor/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar